Branscher

Företag vi jobbat med

Branscher vi jobbat med

Säljer du till konsumenter? Då är chansen stor att vi har erfarenheter från just din bransch. Om inte, lär vi oss snabbt. Vi är specialiserade på affären med konsumenter (B2C) och på hur fler och bättre affärer skapas genom sociala medier. Vår arbetsmodell fungerar för de flesta branscher, men anpassar strategierna och innehållet till vad som träffar rätt hos dina kunder.

Hotell

Företag
25

Case studies
See cases

Hotell delar många av restaurangernas utmaningar och möjligheter i sociala medier. Inte minst att sprida upplevelsen av hotellet. Sociala medier hjälper dig fokusera på det speciella med en vistelse på just ditt hotell, men också att snabbt nå ut med erbjudanden som håller beläggningen i topp.

Bilhandlare

Företag
47

Case studies
See cases

Bilhandeln vet att förtroende är viktigt. Med sociala medier når du inte bara ut med erbjudanden och nyheter. Du når ut med det viktigaste av allt – dina nöjda kunder.

20180621-Väsbyfrisören-115
Frisörer

Företag
25

Case studies
See cases

I frisörbranschen handlar det om att visa vad salongen kan åstadkomma, att inspirera och ge trygghet inför en behandling. Inte minst vid behandlingar som färgning eller inför det där stora ögonblicket i livet när frisyren ska vara helt perfekt. Med sociala medier visar du upp salongens resultat, dina nöjda kunder och gör dig till förstavalet i närområdet.

Il Forno Italiano-26
Resturanger

Företag
25

Date created
Oct 21, 2017

Den bransch vi jobbat allra mest med är restauranger. Vi har skapat en aktiv närvaro med rätt budskap i rätt tid för att driva både stammisar och nya kunder till borden. Vi har också skapat nya koncept för tävlingar på Facebook som nu allt fler efterliknar.

forpackningar
Produkter i dagligvaruhandeln

Företag
25

Date created
Oct 21, 2017

Nya produkter, inte minst inom mat och dryck, behöver ett konsumenttryck för att lyckas i konkurrensen på hyllorna. Här spelar sociala medier en stor roll, inte minst genom att sprida nyheter och bygga varumärket “underifrån” så att kunderna börjar fråga efter produkten. Här har vi både erfarenheten och lösningarna.